Helgen...

helgen har varit bra.. började med att jag passade eElena någon timme i fredags och efter det bar det hemåt för snabb fixning innan Emily och Sara kom.. Vi satt o drack o snackade till cirka 00.30 då vi kände att det kanske var dags för att dra oss vidare till stan. Där var vi i 20 min innan det stängdes och ingen av oss vara särskilt sugna på tages så vi stod o pratade lite till innan vi åkte åt vars ett håll.
Lördagen passade jag Max o Wilmer i två timmar sen på kvällen var jag hemma hos Karolina där jag, Karolina och Sara tittade på film. Igår passade jag Elena hela dagen och sov även hos henne. Nu ska jag snart bege mig till skolan för lite spelande på congas och salsa...yeah.. eller?:)
Vädret är riktigt skönt idag så lite segt att behöva ta sig in till skolan kl 12 för att börja kl 13.30...hela dagen blir förstörd och jag har inte ens kunnat få sovmorgon:P
Ha en bra dag i solen!





Congas.. det är svårare än man tror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0