Ledig...

Ledig från skolan idag och imorgon (och självklart på fredag också), vilket är jätte skönt.
Har aldrig längtat så mycket till sommaren som jag gör i denna kursen! Ångrar en smula att jag bytade kurs och valde att läsa fortsättningskursen barn, musik och rörelse. Detta är inget jag tycker är kul och har till och med lite ångest över det!! Vi håller bl.a. på att lära oss spela på congas. Vilket är svårare än man tror och jag har förstått att min koordinationsförmåga inte är den bästa precis!
Funderar på att strunta i kursen och läsa en annan efter examensarbetet i januari nästa år. Men hur kul är det egentligen? Nej jag får helt enkelt försöka stanna kvar i kursen, Bara 8 veckor kvar nu!!

Imorgon blir det 90- talsdisco på tivvan i helsingborg med mina favvotjejer (Synd bara att inte Pernilla är här).
Sen blir det en bakisfredag, då jag ska hinna träffa Johanna för lite diskuterande av examensarbetet. Därefter bär det NOG av till Ven för lite grillning med mina föräldrar! Hoppas på att solen vill titta fram också! På lördag är det påskafton och då ska jag stanna på ven till på kvällen, sen blir det antagligen utgång i landskrona!



Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer självklart klara kursen Elin. Det är säkert bara tufft i början för att det är så mycket att tänka på ¨på en gång :) I know you can do it!!;)



PÖSS

2009-04-08 @ 22:54:07
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0