Dags att skriva några rader kanske...

Nu är påsken över med alla röda dagar och man är tillbaka till verkligheten igen:)
Hade iallafall en jätte bra påsk med fint väder, grillning, påskägg och lite festande ..

Vi har massa övningar i skolan nu där ens koordinationsförmåga står längst upp på listan.
Efter dessa lektioner har jag insett att jag nog inte föddes med någon koordinationsförmåga alls, eftersom den enda läraren får hjälpa om igen är mig.. idag blev jag så arg att jag gav upp o satte mig åt sidan och tjura.. Jag har sagt det innan och säger det igen.. Denna kursen är verkligen inte jag:) Men en sak som iallafall var roligt idag var när vi hade dans..(bara för att vara lite positiv över denna kursen). Om jag inte minns helt fel så var det street vi dansade och även fast jag är så himla bra på det, så var det rätt roligt :)

Nog om det...
Imorgon ska jag träffa Emily från min andra "riktiga" klass. Det ska bli kul eftersom jag inte har sett henne på ett tag nu. Kanske följer sara och någon annan också med? Hade varit kul..

Tänkte sluta skriva nu, det jag skriver är inget kul att veta egentligen..
Ha en trevlig helg (Det ska jag iallafall ha).





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej gumman! Hihi den bilden är tagen hos mig! Saknar er jääääättte mycket! Det är bara att bita ihop gumman, det är bra att utmana sig själv lite ibland :) Du kommer klara det och jag håller tummarna för dig! Ps. Du får inte sluta skriva! Pussspuss

2009-04-17 @ 10:02:44
URL: http://appelrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0