Grattis!

Imorgon fyller min underbara barndomsvän 21 år! Vill passa på att skriva grattis redan idag eftersom jag inte kommer vara inne här imorgon! Så.. GRATTIS KAROLINA! Hoppas du får en fin och rolig dag imorgon trots att du går i skolan till kl 18 och har redovisning! Men på kvällen blir det iallafall dags att fira din dag på riktigt:) Ses då!


                                                                       

Även ett liitet grattis till mig själv som klarade min tenta! (Okej, det var en omtenta, men jag tycker verkligen inte om matte så är väldigt glad över att få slippa det nu)!!

Imorgon kommer nog bli lika stressig som förra fredagen. Först skola till 2, sen skynda sig till tågstationen för att hinna tåget 15.38, hem och hämta bilen, köra och hämta Elena vid halv 4, hem till henne, vara där någon timme, hem fort för snabb fixning och sedan slutligen hem till karolina. Men det ska bli kul:)

Ha en trevlig helg, för det ska jag ha!:)

Kommentarer
Postat av: karolina

Naw vad du är söt, grattis till oss båda:)

så sött att jag fick ett eget inlägg, du är bara för go..

2009-02-07 @ 14:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0