Kalashelg!

Ja, helgen har bestått av kalas, festande och en spelkväll med tjejerna.
I fredes var vi hemma hos Anna och spelade "vilda gester". Och vilt kan man säga att det blev :).
På lördag när det var alla hjärtans dag så var jag på kalas hos min mormor som snart fyller år. Där blev det massor av mat och lite vin innan det bar av till karolina  för lite förfestande innan vi åkte till hbg. Där blev det inte riktigt som vi tänkt oss och natten avslutades med att vi fick sitta och vänta på bussen i nästan 2 timmar(!)
I söndes var det kalas för Moa som fyllde 5 år i torsdag.  Hon har blivit en stor tjej och tiden bara rusar iväg.

Här är en bild på Moa sen i somras. Världens sötaste tjej!


                         

I veckan är jag "ledig" från skolan. Jag har en liten skrivuppgift att göra och utöver det ska jag även träna lite på gitarrspelandet och på onsdag ska jag, anna, moa och elena till ishallen och åka skridsko! Haha jag på skridsko kan nog bli en väldigt rolig syn. Värre än bambi på is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0