svullna fötter

Helgen har varit helt okej.
Stressade hem från Malmö i fredags för att hinna på lite förfest hemma hos Sara. Där blev det lite groggar, shotar och snax innan det bara av till stan vid 22 tiden och tycho. Vid 23 tiden var stället fullsmockat och man var tvungen att gå ut för lite luft i jämna mellanrum. Därefter stack de andra till tages medan jag begav mig hemåt. Nu i efterhand känner jag att det var ett rätt klokt beslut, eftersom lördagen bestod av massa stressande innan jag skulle ta båten till ven för jobb. Det var meningen att jag skulle servera, men eftersom inte diskaren hade kommit fick jag snällt ställa mig i disken. Eftersom jag inte hade några bra skor för att stå i disken fick jag låna ett par gympaskor. Det kändes bra ända till slutet då jag kände hur ont jag jag hade i tårna efter att ha gått med vatten i skorna i ett antal timmar. Det kändes som jag hade fullt med blåsor under fötterna och idag har jag knappt kunnat gå eller stå. Fy fan! Jag hoppas verkligen det är bättre i morgon eftersom det är väldigt viktigt att komma till skolan. Missar man en dag, missar man MYCKET!

Nu ska jag fortsätta att träna på en sång med annas gitarr. Det är "läxa" till imorgon och den är faktiskt rätt svår:)


                                                                               

Jag i somras                                                                                                 Jag och Sara rockar på Tycho


Kommentarer
Postat av: Anna

awe gumman låter inte bra det med skorna =/ haha coolt foto på er när ni roockar! :P vi hörs gumman.! pusspuss

2009-02-01 @ 23:56:03
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Postat av: Anna

jadu, det minns ja inte :P hahahha

2009-02-02 @ 21:19:07
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Postat av: Malin

hej babe! Snart är det fredag och fest hela helgen ju ;) Ska bli kul att se dig igen :) kram

2009-02-05 @ 15:08:16
URL: http://hellblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0