Lägenhet och skor!

Sitter här och försöker börja på mitt lilla arbete. Har alltid så svårt med en början, men när man väll kommer på något så brukar det rulla på och denna uppgiften ska förhoppningsvis inte vara så svår.

Igår var vi på ishallen. Men jag stod mest vid kanten och tittade på eftersom jag inte kände för att skämma ut mig eller slå huvudet i isen eller nått:) Fick även massa fakturer igår från bla. hm, halens och ellos. Tråkigt när allt ska komma samtidigt. Men jag tänkte att jag lika bra kunde betala det direkt så är det gjort, även fast jag inte har pengar till det. Hursomhelst har jag beställt 3 par skor från ellos. Kunde ha beställt flera men någonstans får det vara stopp. Jag rekommenderar att köpa skor från ellos. Där  finns mycket att välja bland till ett bra pris. Denna gången blev det 3 par streetskor för mig..

  
Dessa skor känns lite töntiga då där är diamanter på skorna. Detta såg man inte riktigt på bilden. Men de funkar bra ändå...
 


Har precis fått ett erbjudandemail för visning av en lägenhet som jag har gjort en intresseanmälan på. Tror ni inte att det är just den dagen då jag går i skolan till kl 17 och det är visning kl 15 (!) Vet inte riktigt hur jag ska göra än.. men annars kommer det väll andra erbjudande ..

Nu ska jag försöka plugga...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va fina skorna va gumman :)

2009-02-21 @ 13:42:08
URL: http://appelrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0