Vilken helg!

Helgen har spenderats med mina favorittjejer. ..
Fredagen började med att jag satt barnvakt till lite efter 18. Efter det bar det av till karolina som bjöd på smörgåstårta, snacks, dricka och roligt sällskap. Vid halv ett bar det av till Tages för lite dans.
Lördagen vaknade jag väldigt tidigt, men ingen baksmälla eftersom det inte blev så hårt dagen innan:) Efter lite slappande var det dags för att fixa sig till kvällen då vi skulle till W på födelsedagsfest. Pernilla, Anna och Malin kom till mig vid halv 6 för lite förfest och sedan kom även Emily och Karolina. Drack kanske en öl för mkt, men vafan. ..

Vid 9 tiden kom vi till wictor där kvällen bl.a. bjöd på singstar, fight (dock bara på skoj mellan mig och Anna), tavla där glaset gick i tusen bitar och det slutade med att man fick cider hälld över sig. (Mitt hår var inte det lättaste att reda ut idag när jag vaknade).

Tack för en trevlig helg tjejer!



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du gumman <3 Det var en minnesvärd och rolig helg. Dock jobbigt med håret för mig me ;) hehe puss puss

2009-02-10 @ 00:01:41
URL: http://hellblad.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha jadu jag tror du fick den av fille faktiskt? haha.. aja den gick sönder iaf.. fick du betala för den???? pösss

2009-02-11 @ 14:36:47
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0