God morgon

Idag är jag ledig från skolan. Imorgon är det utvärdering av kursen i matematik, då vi även kommer få tillbaka vår tenta. Usch säger jag bara!
Idag ska jag träffa Sara i stan, sen ska vi även ta en fika tror jag. Efter det ska jag köra till säby och hämta två pojkar som jag har börjat passa. Jag tänkte också ringa på en lägenhet innan jag åker ner till stan idag. Jag letar som en galning efter en 1:a eller 2:a.

Imorgon kommer Pernilla ner till oss i landskrona och ska även hjälpa mig att sätta in lite hårförlängning. Eller hur är hon snäll? Hon får alltid fixa till oss när vi ses, eller vad säger du Anna? :)hoppas bara hon tycker det är kul. Hon är iallafall jätte duktig på både hår och smink. På lördag blir det iallafall fest för hela slanten.. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

jaa pernilla är go som hjälper oss med allt :) hihi.. Moa har varit glad hela dagen för att gympan skulle börja. Nu sitter hon här med sin kompis Xandra och käkar pizza :) hon tyckte om pizza idag.. haha har hon aldrig gjort juu.. Jadu imorse var ja duktig som va uppe så tidigt :P hihi.. L har dock inte kommit än och hämtat sina saker och han svarar inte när jag ringer.. =/ aja, fyfan vad vi ska rocka fett i helgen! hihi.Pöösspöss

2009-01-15 @ 18:28:59
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Postat av: Anna

Förresten snackade lite med elena och hennes mamma på gympan idag. Hon sa att hon träffat dig i stan också idag. hehe. Men tog upp de med att åka skridsko. och elena sa ja du elin sa att hon jag och moa ska åka skridsko någon dag. hehe så vi skulle bara höra av oss när vi kunde :) hihi.

2009-01-15 @ 20:11:35
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Postat av: Tessan

Välkommen till bloggträsket.. Man blir helt beroende av det =) Kram

2009-01-15 @ 21:09:16
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Anna

partyparty ;)

2009-01-17 @ 16:43:46
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0