Låt denna veckan ta slut någon gång!

Puh vilken vecka det är/har varit. Idag har jag varit i skolan från 8 till 18. Skrivit tenta mer än 5 timmar av den tiden! Fy vad den var svår! Tyckte jag iallafall.

Nu har jag iallafall börjat spela lite gitarr. Anna var ju så snäll och lånade ut sin gitarr till mig så att jag kunde öva hemma också. Kul är det iallafall!
Nu längtar jag faktiskt till helgen. Nackdelen är ju att man ska jobba på lördag, vilket gör att helgen tar fortare slut! Men man behöver ju alltid lite extra klirr i plånboken och jag börjar inte förrän vid 3 vilket känns lite bättre iallafall..

Nej, nu är det slut på ord, så jag avslutar med denna bilden




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lilla Maja!! Hon är en sån sötis. hahaha.. Man glömmer aldrig första gången jag träffade det lilla knytet - kissade på mig. Hahahaha! :D

2009-01-28 @ 22:38:25
URL: http://appelrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0