missshandlad

Idag kom min mamma och frågade mig om jag blev misshandlad den kvällen i glumslöv när jag slog mitt ögonbryn. Jag tänkte, varför frågar du mig det nu flera månader senare.
Jo då visade det sig att några lärare på en skola (nämner inte vilken), hade suttit och snackat om det i kafferummet. Att jag hade blivit misshandlad och att man inte kan gå säkert någonstans, inte ens i glumslöv. WHAT??!!
En gång för alla. Jag blev inte misshandlad, det var mitt eget fel! Nog diskuterat om detta nu :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hallååå sitter dem och snackar om dig i fikarummet?? HAHA skumma människor de finns.. :P

2009-01-22 @ 14:42:05
URL: http://mammatillmoa,blogg.se
Postat av: Anonym

Hahaha.. Tsss - Elin medge nu vilken slagskämpe du varit!

2009-01-25 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0