Trött, men ändå utvilad

Så mycket jag har sovit de senaste dagarna har jag nog aldrig gjort förut..och att jag ändå har kunnat somna på kvällen är ett under...
 I helgen kom ju som tidigare nämt pernilla ner till oss på besök. Hon kom sent på kvällen till Anna och efter bara cirka en halvtimme hos Anna stod hon redo med slingor o kam för att fixa till mitt hår. Efter många svordomar från min sida var hon klar cirka 2 timmar senare.
Dagen efter mådde jag inte alltför bra och det var sååå nära att jag inte följde med ut på kvällen. efter att ha vilat till kl 18 så bar det iväg till anna o fest blev det till slut:) Jag mådde inte så jätte bra och värre blev det och kvällen slutade med ett obehagligt toabesök. Men kul hade jag iallafall! Dagen därpå sov jag bort..

Igår började jag en ny kurs där jag inte kände igen en enda själ. Men vi blev en kär liten grupp på tio personer. Så nu ska jag lära mig att spela gitarr (bla). Det konstigaste är att inför varje kurs är det alltid något fel på mig.  Är det inte ett sprucket ögonbryn så är det dunderförkylning och hosta utan dess like. Fy fan.
Resten av veckan kommer att bestå av skola, skola o skola. Men det är bara att börja vänja sig vid det :)

Tänkte visa någon bild från helgen



Jag och Anna



Alla tjejerna, utom Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0