åh vad det regnar idag.. Plisk, plisk

Nej, regnar gör det ju inte idag, men blåser tusan... och inte nog med det så glömde jag bilen på stationen idag och tog bussen hem. Så snart får jag åka tillbaka till stationen och hämta bilen. Anledningen till att jag tog bilen till stationen imorse var för att jag ska hämta elena på dagis sen och visste inte riktigt när jag skulle sluta idag.. Men effektiva gruppen var färdiga snabbt idag och nu sitter jag här hemma och ska snart dricka lite kaffe..

Veckan har bestått utav skolan. Vi håller på med ett barnprojekt och nästa vecka ska vi ut till en förskola och ha en lite "föreställning" för dem.. :P
Nu är det snart helg igen, vilken ska bli skönt som vanligt.. nu ropar magen på lite kaffe!


Min goda irish coffe:P..






"Håll i bollen!"

Kommentarer
Postat av: anna

inget att bli avundsjuk för ju ;) se till och boka du med ;) pöss sov gott!

2009-03-05 @ 23:30:05
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0