Äntligen!

Nu är examinationen klar som jag har gått o varit nervös för hela helgen. Det gick väll hyfsat bra även fast jag gjorde en turbo version av "var bor du lillar råtta"! :P Men känner man mig så vet man att så kan det gå:)
SEN har jag ju äntligen fått min efterlängtade lägenhet.. så runt den 15-16 juni tar jag mitt pick och pack och flyttar!
Så skönt det ska bli och vad roligt det ska bli o köpa grejor till lägenheten. Och vad fattig jag kommer bli:D!

Nä nu ska jag snart bege mig till centersyd för att gå till systemet där. Jag orkar inte med o handla här i landskrona så samtidigt kan jag passa på att titta efter skor! På onsdag är det lite fest med mina "kursare". Så det är en av anledningarna till varför jag ska till systemet...


Jag och anna i fredags..


 

Kommentarer
Postat av: Anna

Bli nu inte för full gumman ;) hihi

2009-03-24 @ 22:20:09
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0