Barnprojekt

Idag har vi haft en liten "pjäs" för barn i förskoleåldern där vi visade upp olika folksagor. Det gick väll bra förutom lite småmissar.. Jag tappade bla. öronen som varg och hade lite svårt för att ta på dem igen. Sedan hade vi även en liten trolleriramsa som vi skulle "sjunga" för att trolla fram varje saga. Och den glömde ju jag såklart, men som tur kom jag på den efter en stund.. hehe..
Imorgon har vi en heldag som handlar om barn och sång, om barnrösten och barns sångutveckling, tror jag!

Nu har jag gjort intresseanmälan på flera lägenheter, men det är en jag är extra intresserad för. Jag hoppas man blir erbjuden visning iaf..Ska ringa dit igen nästa vecka..Nu vill jag verkligen flytta och ha något eget! :). Har gjort upp listor på det viktigast man behöver och det är ju en hel del :)

Avslutar som vanligt med en liten bild, denna gången en vinterbild på vårt hus på Hven!


Kommentarer
Postat av: Anna

oh vilken härlig bild :D

2009-03-15 @ 11:34:56
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0