Besök hos tandläkaren?

Ja, igår när jag tuggade på en godisbit kände jag plötsligt hårda små grejor i munnen.. Trodde först det var små hårda grejor i godisbiten så jag fortsatte att tugga. Efter ett tag kände jag att en liten bit av tanden hade gått av. Just nu känner jag inte för ett dyrt besök hos tandläkaren, så väntar nog med det. Men varje gång jag äter något skaver det på tungan... så snart har jag väll ingen tunga kvar heller :).

Onsdagens partaj var mycket roligt! Vi åt tacos och drack massa. Väldigt trevliga tjejer dedär! Var meningen att jag skulle hem med sista tåget kl 1, men jag följde med de andra ut istället ..tyvärr kom vi inte in någonstans..Jag fick sova hos en tjej i klassen och på morgonen därpå bar det av till en annan tjej för lite frukost. Sedan gick jag till skolan med gårdagens smink och kläder för att skriva ut och lämna in ett arbete.. niice:P..

Idag blir det antagligen utgång tror jag? Men blir rätt lugnt för min del eftersom jag ska ta 10 båten till ven imorgon för en heldags jobbande.
På söndag ska jag göra tacopaj och god dessert till min kära familj :)

Trevlig helg på er!



Kommentarer
Postat av: karro

samma sak hände mig för några dar sen

skit drygt...

kram

2009-03-30 @ 18:15:39
URL: http://tidigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0