Lite att göra..

Varför finns det dagar man inte har ett skit att göra, medan andra dagar har man hur mycket som helst att göra. En sådan dag är det idag. Fast jag tycker ju om att ha saker planerade..
Snart ska jag bege mig till Malmö och skolan för att sälja två matteböcker. När jag ändå är där kan jag passa på att skriva ut ett arbete och lämna in. Sen åter till landskrona och hem till anna för lite prat innan hon ska iväg till stan för en tatuering. Förhoppningsvis ska jag samtidigt våga beställa tid för en tatuering.. vi får se :). Därefter drar jag hemåt för fixning och sen tillbaka till Malmö för lite partaj!  Så ser min dag ut iallafall :)

Ha en bra dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0