Bytat och klart!

Efter mycket velande har jag äntligen bestämt mig för att byta kurs! Jag ska alltså  kursen "Barn, musik och rörelse - rytmik som metod del 2 och jag känner att det blev ett klokt beslut trots att vissa moment i kursen är något jag aldrig skulle våga göra egentligen. Men man får väll helt enkelt utmana sig själv!

Igår blev det fest med Anna! Det blev en lyckad kväll tyckte jag och det var trevligt att få prata lite själv med anna innan vi stack vidare. Hehe det blev nästan catfight igen på dansgolvet efter att jag fick öl över mitt ansikte :).
Ikväll ska jag bara ta det lugnt med Sara. Det är tänkt att vi ska titta på film iallafall. OCH imorgon händer det grejor.. då ska jag nämligen titta på ännu en lägenhet och jag hoppas verkligen jag tycker om den!! På måndag är det den stora dagen, för då ska vi nämligen ha examination i gitarr och röst. Jag ljuger om jag säger att jag inte är nervös!! Fy fan, hatar verkligen sånt och längtar till klockan är 9.10 på måndag! Vi ska även sjunga o spela tillsammans i gruppen för dem andra, men det är inte lika jobbigt.

Nu får gärna våren komma till oss på riktigt...


Kommentarer
Postat av: Anna

OjOj det hade jag glömt gumman.. usch shiit förlåt för de :( hahaha alltså menar de.. vet inte vad som flög i mig.. =/

2009-03-23 @ 00:22:58
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0