Slingor..

Då var det söndag och jag är ledig imorgon, skönt!
I fredags kollade jag, karolina och gisela på film. My Sassy girl och seven pound. Båda filmerna var jätte bra!
Har nästan tagit bort alla slingor från håret nu, eftersom det hade blivit så intrasslat och slitet. Saknar redan det långa håret , men kände att jag inte kunde ha det längre..Tack Pernilla än en gång för du fixade det :)
Nästa vecka ska jag kan gå o titta på "män som hatar kvinnor", fast vill läsa boken först. Har läst det första kapitlet, men kommer inte längre.. så vi får se:)




Jag i hårförlängning...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, jag har precis börjat med den boken också! Ville också läsa den innan man såg filmen :D

2009-03-10 @ 14:16:58
URL: http://appelrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0