Dags för lite uppdatering

Längesen jag skrev nu, men känns som jag haft 100 saker i luften på sistonde. Har inte varit på topp heller, men nu känns det som det börjar bli bättre iallafall. Bara hälften av kursen kvar nu, sen är det SOMMAR! Men vågar inte längta för mycket. Förra året så kändes det som om sommaren skulle bli skit. Det visade sig att det faktiskt blev en jätte bra sommar för min del. Just därför vågar jag inte längta för mycket..

Förra veckan blev det ju en långhelg eftersom det var valborg.
Valborg blev ganska lugn med grillning och dricka och lite guitar hero..
I fredags var jag med anna med familj i stan där jag åkte en karusell med moa sen satt o mös på speakers. På kvällen stack jag och karolina till helsingborg för lite fika sen vidare för varsin drink på hamnkrogen..En lugn kväll med trevligt sällskap :)
På lördagen var det jobb och på söndagen stannade jag kvar på ven för att få lite sol på mig (vilket sket sig ganska mycket). Istället gick jag o mina föräldrar en promenad ner till kyrkbacken o satte oss på hamnkrogen för en öl och cola, sedan blev det grillning på kvällen innan jag åkte båten hem till fastlandet! Fick även en snabbt besök av några vi inte har träffat på typ 11 år, vilket var väldigt roligt men även konstigt eftersom vi umgick rätt mycket med den familjen när jag och min syster var mindre..

Idag var jag och en kursare på en förskola och hade ett rytmikpass med deras 4-5 åringar. Det gick jätte bra och vi ska dit där igen  2 dagar nästa vecka för att fortsätta med det..När jag kom hem sov jag i 2 timmar! Sedan har jag passat Elena. Nu ska jag snart sova igen.. är sjukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0