Torsdag

Nu har jag äntligen börjat lite på min projektsrapport!
Jag är en person som bara kan sitta med ett arbete en liten stund per dag, sen slutar min hjärna att fungera.
Detta gör att det för det mesta alltid tar ett par dagar för mig att skriva ett arbete. Och att jag egentligen bör börja med det i tid för att slippa stressa. vilket jag aldrig gör och får sitta de sista dagarna och må dåligt över det.. Men nu har jag iaf börjat och jag måste bli klar med det två dagar innan, för att kunna vara med på festligheter med personer från min andra klass dagen innan vi slutar ..

imorgon blir det nog fest, sen på lördag blir det jobb och på söndag blir det att stanna kvar en stund på ven för att plugga. Därimellan ska jag också försöka hinna med att spela in min egna låt ( som inte är en höjdare) och bränna den på DVD skiva för att sedan lämna in till min kursledare.  Och ja,, jag har ju då valt en "musikkurs" och nej, jag är verkligen inte musikalisk :) ... EN VECKA KVAR :D! Sista dagen kommer bli klockren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0