Torsdag

Idag är det torsdag och jag hade min presentation idag.
Vi skulle presentera om vad som helst i 3 min samtidigt som läraren filmade en. Sedan ska vi få kolla på det och läraren ska analysera presentationen, vad som vad bra och vad som man behöver träna mer på och tänka på.
Gissa om jag har varit nervös över detta. Hade först ett stort dilemma över vad jag skulle prata om. Hade INGEN aning. Jag har ingen rolig hobby, inget jag brinner för etc.. så till slut blev det att jag pratade om varför man blir snäll av att äta pepparkakor. Jadå minsann:), men det gick väll hyffsat bra och nu har jag gjort det! Skönt!

På lördag blir det en ganska jobbig dag då jag först ska åka in med 8.30 båten till ven för att städa,sen ska jag få gå av någon timme på eftermiddagen och sen tillbaka igen för att servera på kvällen..Så det bli inga sovmornar här inte..På söndag blir det en träff med johanna för att diskutera lite examensarbete som vi ska göra till hösten.

Är så himla trött att mina ögon snart inte orkar hålla sig öppna.. blir antagligen att lägga sig tidigt ikväll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0