Då var man inte längre student..

Igår hade vi vår examenshögtid.
Det började på konserthuset i Malmö. Det var verkligen inget speciellt och det var så mycket folk att man inte ens kunde träffa alla från klassen. Istället borde de haft det på skolan och lite mer uppdelat i huvudämnen så man hade kunnat få en chans att säga Hej då till alla sina klasskamrater.
Vi var iallafall några stycken som efter åkte ner till stan för att äta lite tillsammans. Därefter samlades vi hos en i klassen för att dricka, äta snacks och spela lite spel. Det var jätte trevligt och det var med blandade känslor man sedan begav sig hem till landskrona.

Idag ska jag och mina föräldrar äta lite god mat på restaurang. Innan de ska de komma på en liten fördrink hemma hos mig :)

Imorgon blir det att skicka in det slutgiltiga examensarbetet och bara slappa. På måndag börjar det verkliga livet och alla rutiner man ska lära sig komma in i. Gud vad jag kommer vara slut om dagarna den första tiden :)









Här är jag för 3 1/2 år sedan, i början på Lärarutbildningen.
Tänk så mycket jag hade framför mig då..


Kommentarer
Postat av: anna

Grattis Elin !! Är jätte stolt över dig ! :D

2010-01-18 @ 21:37:39
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/
Postat av: anna

Och jätte glad för din skull !!

2010-01-18 @ 21:38:31
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0