Lite allt möjligt..

Jag och Anna kollade på filmen Paranormal Activity i lördags...Men allvarligt talat, jag förstår inte varför folk tycker den är så äcklig, till och med den äckligaste filmen de sätt?
Innan vi satte oss för att titta på den, fråga jag Anna om vi verkligen vågar se den och detta skrämde upp henne också. Slutligen bestämde vi ändå oss för att se den efter att vi kommit överens om att vi stänger av filmen om det blir för äckligt och att jag fick sova på hennes soffa ifall jag ville.
Jag brukar inte gilla att se på skräckisar för jag blir alltid så himla rädd, men allvarligt talat, denna filmen var inte så äcklig. Klart att man blev rädd då och då och någon gång skrek man till, fast det finns många som är mycket värre. Jag tror att det är ljudet som gör mig rädd, och det var inget "skräckljud" i denna filmen.


Nu ska jag strax fortsätta läsa till examinationen imorgon. Sista examinationen på högskolan. Så här ser det ut på mitt köksbord just nu:



Ser inte så farligt egentligen...

Vid 3 tiden ska jag hämta E på fritids, sedan ska jag köra henne till ridskolan i Viarp? Inte för jag hittar, men det ordnar sig nog :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0