Två inlägg på samma dag...

Haha, ja snacka om att dra sig från pluggandet. Hade bestämt att jag skulle plugga från 9-2 idag för att slippa det sen. Istället började jag halv elva och var effektiv i en halvtimme, därefter har jag gjort allt annat än att pluggat. Blir så himla sur på mig själv, för sen sitter jag sista dagen och blir irriterad för att jag inte börjat i tid, då jag har haft all tid i världen. Nu är det det sista innan jag slutar skolan,  varför kan jag inte bara göra det då. Någon annan som känner igen sig?

För några dagar sen klicka jag in mig på enkrona.se. Hade inte tänkt köpa något överhuvudtaget med det slutade med att jag nu har tre saker till därifrån. I och med att fakten kostar lika mkt även fast man handlar mer, kan man ju lika bra handla något mer. Iallafall.. dessa saker blev mina för bara 305 kr (med frakt).

En spikmatta för 81 kr





En liten radio för 91 kr (på fel håll dock, så vänd på huvudet)






Och en liten väggklocka för 21 kr. (tills jag hittar en snyggare klocka så får den duga).








Nu ska jag snart bege mig in i duschen, för ikväll bär det av till Malmö för lite fest...

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jätte fina saker gumman och för att inte tala om billigt :) pusspuss

2010-01-11 @ 15:24:48
URL: http://appelrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0