Bio, tatuering och dans!

Torsdag idag och imorgon är det fredag, vilket innebär att jag är ledig! Då ska jag försöka sova läänge, städa lite sen ner i stan för att äta sushi.. mååste prova det så jag kan ha min åsikt om det sedan. På kvällen blir det fest med Anna.. woho!

Idag har jag varit på bio. Såg "Män som hatar kvinnor". Den var bra! När  vi gick ut från bian o jag skulle ta min cykel så var den borta, någon hade snott den! Klockan halv 9 en torsdagskväll och folk som fortfarande sitter ute på uteserveringen som är precis mittemot. Jag fattar inte hur folk lyckas?
Har även dansat streetdans idag igen i 1 1/2 timme. Vi fick blandannat lära oss en dans till Beyonce`s låt "Deja vu". Alla var helt slut efteråt! Inte nog med det hade vi en lektion direkt efter där vi skulle hålla på o gå och springa runt i rummet o göra olika övningar i 1 1/2 timme!

Igår var det då dagen då jag skulle tatuera mig. Trodde det skulle göra jätte ont, men det var typ över efter 10 min och gjorde bara ont några enstaka sekunder då och då. Skönt! Då var det klart iallafall o nr 3 kommer väll förhoppningsvis inom snar framtid.. sen kanske det får räcka?

Ha en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0