Sushi och migrän

Ja, det åt jag i fredags. Äntligen! De första 3 bitarna gick ner utan problem och det smakade faktiskt helt okej! Men sen sa det stopp. Jag vet inte om det var för att man hade blivit mätt eller om det var för att det blev för mkt?
Iallafall så smakade det inte skit men det var inte jätte gott heller. Sen de där jävla pinnarna man äter med.. haha tog ett tag för mig att äta med dem!

Just nu känner jag att jag börjar få migrän:/.. Började komma massa svarta prickar framför mina ögon för en stund sedan o jag såg helt suddigt.. det är så det brukar vara innan jag får migrän. Inte för jag får det särskilt ofta längre som tur är. Känner att huvudvärken börjar komma så smått, men jag hoppas inte jag behöver lägga mig under täcket. Tänkte ju sätta mig på balkongen och äta lite pannkakor som jag håller på att göra. Vi får se hur det blir helt enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0