Helgen över..

Ja då var helgen över och jag har haft en bra sådan!
I fredes blev det ju fest och vi började hemma hos mig med "förfestspelet", vid elva begav vi oss till tages för att ta stämpel. Vi trodde det skulle ta tio min men vi fick stå i kön en hel timme. Hem till mig igen för att dricka upp det vi skulle för att sedan bege oss ut igen.. Tiden bara sprang iväg från oss.

Igår var jag ganska trött o låg och tittade på tv till typ två. Vid 4 åkte jag och min syrra in till ven. Där åt vi god mat med föräldrarna och satt sedan o drack och pratade massa. Sedan begav vi oss alla 4 till Tuna krog där det var ganska mycket folk.

Idag har vi gått en jätte lång och skön runda inne på ven. Nu är jag hemma i min lägenhet igen och ska inte göra någonting.

Hoppas ni också haft en trevlig "julhelg".

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0