JUL

Igår var det julafton och hade en jätte bra sådan
Började morgonen med att tända alla ljusen i adventsljustaken och satt och titta lite på TV samtidigt som jag åt en frukost bestående av lussekatt, vörtbröd och pepparkaka. Kände mig urfånig när jag satt där för mig själv med tända ljus.
Vid tolv hämtade min syster upp mig för att sedan bege oss till mormor och morfar och lämna lite julklappar.
Där blev vi bortskämda med massa pengar och laxpaj. Sedan begav vi oss till mamma och pappa för tillfixning och lite julklappsöppning. Blev väldigt nöjd med allt!
Därefter blev det INTE Kalle Ankas Jul utan Anna Ankas jul.. Vi sa att vi ändå sitter och pratar oss igen kalle anka så då kan vi lika bra kolla på anna anka. Själv blev jag lite besviken då det bara var repris på vad som hänt tidigare i veckan.
Efter det begav vi oss till saxtorp för att fortsätta julen där med glögg, julmat, paketlek och dricka. SJUKT roligt var det att spela det med familjen och nu var det även lite annorlunda då vi hade kort som berättade vad man skulle göra med paketen..

Idag är det juldagen, vilket innebär fest! Hoppas på en urkul sådan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0