Irriterad

Är sjukt irriterad. Har presentkort på duka på cirka 1600 kr (om inte mer) som jag inte kan använda för att det har gått i konkurs? Vem visste det? Inte jag iallafall!
I onsdags när jag var i stan berättade karolina att duka ska lägga ner och om jag har presentkort måste jag utnyttja det nu! Vi gick bort till affären vid lite innan sex, men då hade dem redan stängt affären samma dag kl 15!! Snacka om otur eftersom jag hade varit ledig hela dagen. Vi har ringt till duka i landskrona, helsingborg och sthlm. Men dem kan inget göra om jag inte vill åka till växjö där den närmaste duka ligger nu.. och det vill jag inte...

--------------------

Igår var vi ute med jobb och åt på speakers, Mycket trevligt. Vid 12 snåret mötte jag och denise upp karolina med vän och vi fortsatte på inferno.. sedan blev det lite efterfest hos anna.. och idag vakna jag sju....varför liksom? Varför vill inte min kropp sova ut? Aja.. ska försöka sova en timme innan jobb sen idag..

GLAD MIDSOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0