Jobbat..

Jag har jobbat mina tre första dagar för denna sommaren nu. Igår blev det 16 timmars jobb, men det jämnade ut sig för idag blev det bara 8 1/2 timmar :) Slutade redan kl 20 och hann med sista båten hem och imorgon är jag ledig :) Då ska jag först till en klasskamrat som ´har fått tvillingar för några månader sen och hälsa på och  sen ska jag till tandläkaren o slösa alla mina pengar!
I måndags när jag var på väg in till ven och satt på båten med en arbetskamrat och pratade om hål i tänderna, så rätt som det var så åkte hela min lagning av pga av att jag tuggade tuggummi. Jag har tappat en liten bit av tanden tidigare för några månader sedan när jag åt en MJUK godisbit. Men jag har struntat i att gå till tandläkaren pga kostnaderna...men nu får jag ta o gå dit annars blir det väll ännu värre...

Idag när jag var på jobb, så gick jag ut i köket och frågade om dem ville ha hjälp med förätterna, fick jag till svar:
- Ja, kan du ge mig mer "fil"
- Sa du fil?
- Ja, fil.
Jag går till kylen och hämtar filen, samtidigt som jag funderar över vad han ska ha filen till..
-
Här har du fil.. behöver du verkligen fil?
- Nej, jag sa kan du ge mig mer tid.

Haha.. kanske inte så kul när man läser det, men ganska kul just då.

Nej. nu ska jag snart sova så jag kan njuta av min helt lediga dag imorgon, för sen är jag nog inte ledig igen förrän dagen efter midsommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0