Hemma...

Ja, då var man hemma i landskrona igen för en snabb visit.
Igår var det tänkt att jag bara skulle ha jobbat lunch (Trodde jag ja). När chefen vid 3 tiden sa att det var dags för möte inför kvällen gick jag o frågade när det egentligen var tänkt att jag skulle hem eftersom det bara stod lunch. Då var det tänkt att jag skulle stanna hela kvällen med. Jag fick alternativet att gå om jag hade bestämt något annat, men det hade känts dumt eftersom dem räknade med mig. Så istället för att festa blev det att servera på bröllop med 5 rätters middag. Kl 00.00 fick jag gå hem... Nio timmar senare än vad jag hade trott:) Men det gör mig inte så mkt.. man får ju tänka på pengarna:)
Idag har jag jobbat lunch, nu är jag hemma i landskrona. Imorgon bär det av till ven igen med 14.15 båten för att jobba kväll i servisen...

Snart är det dags för flytten! Bara en vecka och några dagar kvar.. förhoppningsvis!
YEY!:)


(Detta inlägg skulle ha publicerats igår..)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0