2009-10-21

Ja då var det den 21 oktober. Det är in klokt vad tiden går! Idag fyller mig kära vän Anna 22 år.
Så GRATTIS på din dag Anna:)




Jag och Johanna är i full gång med vår projektplan inför examensarbetet. Det går sakta med säkert framåt! Om cirka 2 veckor har vi examination sen är det full fart med examensarbetet. Längtar såå tills det är klart!
Får se hur det blir sen.. har iallafall sökt någon kurs till vårterminen om jag nu orkar. En distanskurs på halvfart som sträcker sig över hela terminen. Då kommer jag ha tillfälle att jobba extra också. Sedan en kurs på helfart som sträcker sig till slutet av mars. Ja, tiden får helt enkelt utvisa vad det blir..

Imorgon kommer Johanna hit. Efter det ska antagligen jag och pappa köra och köpa varsin TV. Många som varit hemma hos mig har klagat på min lilla TV. Jag kan ju inte annat än hålla med dem, så det får bli en ny TV helt enkelt! Sedan blir det tvätt och plugg.Har en annan uppgift till vår sista mentorsträffa, som vi fick reda på ganska så sent kan jag tycka! Men man får göra det bästa av situationen och antagligen fixar man även det!

Nu ska jag återgå till mitt TV- tittande. Därefter ska jag försöka sätta mig och läsa lite!

Vi hörs!

Har hittat den perfekta TV:n! ;)

 


Kommentarer
Postat av: Elle

så söt TV =)

2009-10-22 @ 16:36:43
URL: http://aeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0