Äntligen händer det lite...

Nu känns det som det börja hända lite grejor.. De senaste veckorna har det varit rätt dött tycker jag.
Idag blir det födelsefest. Var i valet eller kvalet om jag skulle dit eller inte. Jag bestämde mig för att strunta i allt o ha kul istället! Såå idag blir det fest! Imorgon ska jag sitta barnvakt åt Elena. Ska faktiskt bli mysigt. I helgen är jag även kattvakt. Åt min egen katt som jag lämnade kvar hos mina föräldrar när jag flyttade, eftersom hon gillade min mamma mer än mig :). Så inatt har man vaknat ett antal gånger av en katt som håller på att jama. Någon gång började hon klösa i soffan med, men då for jag upp som en raket! Här får det inte klösas iallafall!



Är det någon mer än jag som känner att julen börjar närma sig:)??









Fast inte än.. Nu är det ju först Halloween!



HA EN TEVLIG HELG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0