Dags för katt!?

Idag var det tänkt att jag skulle åka till Helsingborg för att hämta en liten kattunge.
Jag hade förberett mig med att skriva ut vägbeskrivning, fixat kattlåda och kattväska, men precis innan jag skulle ringa blev jag väldigt osäker. Jag vill jätte gärna ha en liten katt men samtidigt blir man väldigt bunden. Jag kan inte vara iväg för länge för då måste jag fixa någon som måste ge katten mat. Den hade behövt komma överens med min förra katt som mina föräldrar har nu, eftersom jag kommer åka in till ven för att jobba. Så jag bestämde mig för att vänta ett tag till. Känns lite sådär eftersom jag verkligen var förberedd. Tänk, jag hade haft en liten kattunge här hos mig nu annars:)
Jaja, det blir väll bäst såhär. Jag kan ju aldrig bestämma mig heller..!!

Nu har jag precis bakat en kladdkaka. Håller på med en kasslergratäng för tillfället. Ska bjuda hit mina föräldrar ikväll..

Tjingeling :)




Kommentarer
Postat av: Anna

awe vad söt den kisen va!! tycker att du gör ett klokt val som avvaktar! :) fixa du ihop en kasslergratäng ändå?? :) Moa är frisk nu gumman. vi kan ses när du har tid!! Pussa

2009-10-21 @ 00:35:51
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0