Ett tag sen jag skrev...igen

Ja, nu var det ju ett tag sen jag skrev. Har haft mycket att göra på vardagarna och på helgerna har jag helt enkelt inte orkat. Har hänt lite sen sist jag skrev. Har ex haft lite inflyttningsfest, vilket var väldigt roligt tyckte jag! Förra helgen var det avskedsfest för Ida som nu är i Asien, den skiten! ;). Vi var i helsingborg på förfest som slutade på harry.. hade sådär kul faktiskt..
I helgen som varit, var nog den tråkigaste helgen på hela året! Hade saker planerat hela helgen, men på grund av en jobbig tandvärk (bla) var jag hemma hela helgen! Var hos tandläkaren igår och det var som jag trodde en infektion, så det blir rotfyllning om några veckor! Det är så typiskt när man sparar pengar för att hitta på något kul så blir det en saftig tandläkarräkning istället. Bara besöket i går gick på över 700 kr! Sen kommer det väll läggas på några tusenlappar för rotfyllningen också! Tråkigt!

Sedan är det ju så att jag är inne på min sista vecka på praktiken! Så skönt och så fort det har gått egentligen! Har bara två dagar kvar (räknar inte riktigt fredag). När jag började för snart 4 veckor sen kändes det som en evighet! Men nu är man snart klar med den också! "Bara" examensarbetet kvar nu...;)

Ska försöka uppdatera här lite oftare nu.. hej så länge!


Bjuder på en bild från sommaravslutningsfesten på Hven. Det blåste storm och toaletten var mitt ute i blåsten!:)

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Saknar dig gumman! :( /Pernilla

2009-10-14 @ 09:43:33
URL: http://appelrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0