Tillbaka i skolan..

Då var man tillbaka i skolan igen efter praktiken.
Det var tråkigt att behöva säga hejdå till alla barn för jag har verkligen trivts i klassen. Men det har varit skönt att slippa gå upp så tidigt:).
Nu är examensarbetet i full gång.. jag känner att vi är lite efter, men vi kommer snart ifatt.När vi väl ha börjat ska det väll ta fart.
Imorgon ska vi träffa vår handledare för examensarbetet och diskutera lite med henne.. efter det ska vi börja på RIKTIGT. Vi har haft lite problem och hitta en frågeställning som vi verkligen vill ha, men snart så..
Efter det ska jag träffa systeryster i skolan för lite lunch..därefter vet jag inte vad som händer?..
På lördag blir det lite jobb på ven och på söndag ska jag bjuda hem mina föräldrar på lite mat. Stannar dem till efter 20 får dem kolla på ensam mamma söker med mig.. Tror att den ena mamman åker in till ven i det avsnittet. Kul att se eftersom vi.. (eller dem jag var där med) såg dem när vi var på prästa i somras..
Annars händer det inte så mycket.. Idag ska jag hem till mamma och äta god torsk med persiljasås och potatis. MUMS! Äntligen riktig mat.. Hatar att göra mat själv och det blir inte speciellt gott när jag gör mat så det ska bli gott att äta mammas mat :)

Nu ska jag strax titta vidare på lite litteratur osv som kan vara bra att ha till ex.arbetet. Därefter går jag nog ner till bibblan och lånar lite böcker. Nära och bra nu!:)

Hörs när vi hörs!


En bild på när jag hade inflyttningsfest i September...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0