Fan..

Vad det ska vara komplicerat. I två dagar har jag ringt runder och mailat för att få rätt på min praktikplats. När det väl håller på att lösa sig, genom att jag hör av mig till den handledaren jag haft tidigare och jag är välkommen dit, då får jag inte vara där för någon annan. Till slut får jag reda på att jag ska vara i en årskurs 6, vilken är väldigt konstigt då min utbildning bara sträcker sig till åk 5. Ringer hem till min mentor på högskolan kl 8 på kvällen för att berätta det. Hon tyckte ju heller inte att det var så bra och jag börjar nästa gråta!:D Har varit i upp till en 1:a innan och det hade varit perfekt och vara i en trea. Vad gör man i en 6.a liksom? vad gör dem? VAd har hänt på vägen från ettan till sexan? Det är en ganska så stor skillnad och detta är min sista praktik. Då är det meningen att jag ska kunna hålla i ALLT. Att jag ska göra allt som läraren gör, men hur fan ska det gå till när jag inte ens vet vad man gör?`
Jaja, det kommer förmodligen lösa sig, men just nu känns det inte så bra, särskilt inte efter att jag var så välkommen tillbaka till min gamla handledare och till hennes klass där jag känner barnen sen tidigare..

Imorgonkväll bär det av till Götet och på lördag blir det liseberg och fest på kvällen! Ska bli kul och komma iväg. Min första lediga helg sen midsommardagen! Gött! :) Innan dess ska jag och Johanna träffas för att försöka komma fram till en frågeställning till vårt examensarbete, vilket inte är det lättaste! Men det löser sig väll också till slut.

Nu är det snart idol, sen ska jag se färdigt på Australia, sen blir det sängen.. Imorgon ska min morfar komma för att hjälpa mig att sätta upp tavlor i mitt kök och vardagsrum. Sedan har jag bara målning i hallen kvar och gardiner i köket, sen är det mesta så gott som färdigt i lägenheten. DEt är en gammal lägenhet så man kan ju inte tro att den ska se ut som ny..Men jag börjar bli nöjd...





Kommentarer
Postat av: Karro

JAg va precis i en 6a! Jag ville inte, och mena att jag inte kunde hålla i alla lektioner! Då sa dom till mig att jag kanske borde hoppa av för utb sträcker sig till 6e klass, och då ska man fixa de??!! De va min första termin oxå!!!

2009-09-11 @ 10:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0