Sådär..

Nu ska jag verkligen försöka ta tag i det här med bloggen..kul o titta tillbaka till sen.
Hösten har kommit med stormsteg och skolan är igång för fullt. Dags för förberedelser för examensarbetet och nästa vecka går vi ut på praktik i 4 veckor. Vet fortfarande inte vilken klass jag ska ha, vilket jag verkligen hoppas jag får reda på denna vecka... pinsamt att bara gå dit där på måndagoch det hade ju varit bra att ta kontakt med sin handledare för tider och dylikt och framförallt var man ska vara så man kan börja planera och förbereda sig redan nu.. på något sätt löser det väll sig..

I fredags var det "sommaravslutningsfest" på ven.. fick bli i ett tält vid gamlegård istället för i kyrkbacken.. vi hade ju blåst iväg om vi varit där! Var i allafall väldigt trevligt och de flesta fick "hatten" på sig..Tur man var någorlunda skärpt så man kunde berätta för de andra vad som hade hänt:).


Till helgen blir det Göteborg och Liseberg! ;)
Ha det gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0