Uppdatering

Det var ett tag sen jag skrev här nu. Har väll inte hänt något speciellt sen jag skrev senast.

Denna helg blir det lugnt iallafall. Igår var jag så trött så jag var bara hemma. Idag ska jag passa min favorit som jag inte har träffat på ett tag, så det blir en myslördag med henne.
Imorgon tänkte jag åka in till Ven över dagen om vädret tillåter det. Ska grilla lite isåfalll. Gott! Årets första grillning.
Nästa vecka blir en lite annorlunda vecka. Jobb som vanligt måndag, tisdag, onsdag. Sen bär det iväg till ven på torsdag för två dagarns genusutbildning med jobb. Blir övernattning på prästasvängen :)

Vill åka till Köpenhamn och shoppa någon lördag också..hoppas på snart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0