20 februari

Idag är det lördag och redan den 20 februari, var tar tiden vägen? Jag hinner inte med iallafall. Men det är ändå skönt, för nu längtar jag verkligen till våren, slippa alla dessa kläder man måste dra på sig, allra helst på jobb där det är rena träningspasset att få på alla kläder innan man kommer ut. Tar ju sin lilla tid också.

Vad händer idag då?
Först ska jag ner till stan för att handla liten blomma till min kära mormor som fyllt år.
Senare i eftermiddag ska jag på lite kalas hos Moa som redan fyllt sex år, GRATTIS!
Efter det bär det av till mormor och morfar för att fira mormor lite. Sedan får jsg se om jag stanna där hela kvällen eller om jag kanske följer med ut?

Imorgon blir det lite fixdag då jag har tvättid, får väll även städa lite i lägenheten. Förresten så hjälpte morfar mig förra helgen att få upp en liten hylla på väggen, blev väldigt nöjd.

Nu ska jag göra lite mannagrynsgröt och dricka lite kaffe, därefter blir det en snabb vända i stan!

HA EN TREVLIG HELG ALLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0