Helgen..

Min helg har varit super! Efter jobb i fredags cyklade jag ut för att passa Elena nån timme, därefter åkte jag hem till Emily där vi drack smoothie, åt bullar och snackade en massa! Lördagen började med att jag gick ner till stan för att handla lite och därefter blev det träning med Emmie, vi var väldigt duktiga vilket känns i magen idag. Därefter stack jag hem och slappade lite i soffan och på kvällen blev det lite födelsedags-förfest hos Denise, med goda drinkar och hot shots. Sedan blev det HBG, galen kväll!
Idag var jag och Sara hos Karolina en stund för att lämna hennes present eftersom hon fyllde år igår, Grattis! Där blev vi även bjudna på lite tårta. Sedan var jag och pappa på IKEA för att köpa en hylla till mig, galet mycket folk och det var sjukt jobbigt att gå runder därinne. Men fick iallafall med mig hem en hylla samt lite ljus & smått.

Imorgon är det dags för jobb igen óch ska börja jobba med mina två nya kollegor :)




MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0