En vecka..

Ja då var min första arbetsvecka avklarat. Det har gått bra tycker jag. Mycket man ska tänka på och det tar väll ett tag att komma in i det helt. Alla de som tror att man "bara" passar barn kan slänga sig i väggen! :)

Jag slutade 17.30 i fredags och var ganska trött så det blev bara en hemmakväll för mig.
Lördagen vaknade jag utvilad. På kvällen var vi och åt fondue i helsinborg. Till efterrätt blev det även tobleronefondue:) Mums. Vi var fyra som delade på efterrätten för två eftersom vi kände oss väldigt mätta. Tog nog max 10 min sen var det slut! :) Gott var det iallafall!
Idag har jag bara städat, tvättat och handlat lite. Nu ska jag snart kolla på blåsningen och äta lite popcorn.
Imorgon börjar jag 6.30. Shiit, hur ska jag orka :)??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0