Helg!

Ja nu var det helg igen och veckan har gått otroligt fort! 2 veckor på mitt nya jobb och det känns bra i nuläget!
Som sagt så är en vecka över ganska snabbt, men tyvärr så är ju helgen slut fortare än kvickt!
Denna helgen är Pernilla nere och hälsar på. Har inte träffat henne än eftersom jag passade E några timmar igår och somnade i soffan redan kvart i i tio!! HAHA! Men det var skönt för då är man utvilad idag.

Fick även reda på att jag kommer få semester i sommar! Trodde inte att jag skulle få så mkt semester, men joo!
Så är det någon som känner för att åka utomlands en vecka så säg till för jag är sjukt sugen!!Eller hitta på något annat kul.. för man får ju utnyttja sin ledighet!

Nu ska jag plocka undan lite sen träffa syster i stan. Fick reda på en ganska tråkig sak tidigare idag..hoppas det inte är något allvarligt..men det är inget jag vill prata mer om..







Jag och söta Linda på personalfesten sommaren 2008. Kommer sakna detta jobbrt lite, men Hven kommer inte bli av med mig i första taget iallafall :) Kommer nog tillbringa mycket av min lediga tid i sommar där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0