Jag lever!

Ja, jag lever!
Har varit fullt upp senaste tiden, men man ska inte klaga!
I lördags var jag på ven och jobbade extra på backafallsbyn, det var fullt ös kan man ju säga!
Man värdesätter helgerna mycket nu när man jobbar fulltid på vardagarna, men någon lördag någon gång kan man väll klara :) 
Som vanligt springer veckorna iväg, men jag tycker det är skönt! Snart är det vår och man blir mycket piggare och gladare! Just nu längtar jag faktiskt efter påsk, tycker det är så mysigt. Hoppas bara att solen är framme då!
Snart är det helg igen och det blir väll att träffa några vänner, träna och fixa lite. Ska även hinna med och vila lite innan måndagen har hunnit ifatt en igen... jobbiga måndagar!

Har väll inte mycket mer att skriva just nu....

Återkommer när jag känner för det :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0